سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش پایان نامه و مقاله

انجام مقاله به شیوه ای نوین

    نظر

حتما از اهمیت انجام مقاله در تقویت رزومه آگاه هستید. حتما می دانید که داشتن مقاله ای با سطح بالا می تواند به شما در مصاحبه دکتری، گرفتن پذیرش دانشگاه های مختلف و موارد بسیار دیگری کمک کننده باشد. با توجه به اهمیت بالای این کار، حتما می دانید که برای داشتن مقاله ای متناسب و با کیفیت لازم است تا حساسیت بالایی به خرج دهید.

اگر خود قصد نگارش مقاله ای را دارید، یا اگر قصد دارید انجام مقاله خود را به دست محقق دیگری بسپارید، لازم است تا برخی نکات را بدانید و به خوبی به آنها مقید باشید. نوشتن مقاله موضوعی است که در تمامی محیط های آکادمیک صحبت از آن می شود، اما  طبیعی است که کمتر کسی با قواعد آن به طور کامل آشنا باشد. از این رو، تصور می کنیم که گرفتن مشاوره و کمک از افراد متخصص در انجام مقاله خالی از لطف نباشد و به شما کمک کند تا سطح مقاله خود را تا جای ممکن ارتقا دهید. در ادامه با ما همراه باشید.

راهکارهایی برای انجام مقاله

انجام مقاله راهکارهای خاص خود را دارد. چارچوب و قالب بندی خاص این کار باید به طور کامل رعایت گردد. آموختن این چارچوب ها کار دشواری نیست. اما نیاز به تجربه و وقت دارد. هیچ کس از اولین مقاله خود متبحر نبوده است. پس اگر تجربه یا زمان کافی برای این کار را در اختیار ندارید، پیشنهاد می کنیم از همان ابتدای کار به سراغ یک متخصص بروید و تعاملی سازنده با افرادی که تجربه کافی در این حوزه دارند برقرار کنید. با اعلام موضوع و زمینه مورد نظر خود راهکارهای این فرد خبره را بدانید و از تجربه آنها بهره ببرید. مطمئن باشید با این کار سرعت کار شما به شدت بالا رفته و انجام مقاله برای شما آسان تر خواهد بود.

روش انجام مقاله

همه ما می دانیم که انجام مقاله روش خاصی دارند. مقاله باید بخش های متعددی را در بر بگیرد، چکیده، مقدمه، بحث و روش کار، جامعه و نمونه آماری، نتیجه گیری و تحلیل همگی بخش های مقاله هستند. مقدار هر یک از این بخش ها باید طبق اصول تعیین شده مقرر گردد. کش دادن بی جهت مطالب یا کوتاه کردن زیادی آنها می تواند در تعیین کیفیت مقاله شما و پذیرفته شدن آن تاثیر بسزایی داشته باشد. از این رو، مسلما نمی توان بدون هیچ مطالعه و اطلاعاتی شروع به نگارش مقاله کرد .

قبل از هر کاری باید اطلاعات خود در هر زمینه ای را ارتقا دهید. معیار های جایی که می خواهید مقاله خود را ارائه دهید را بدانید و طبق این معیارها طرح انجام مقاله خود را بریزید. کیفیت هیچ گاه با شانس به دست نمی آید. مطمئن باشید که برای رسیدن به کیفیت مطلوب و مورد نظر خودتان حتما نیاز به مشاوره کارشناسی با تجربه نیاز خواهید داشت. کار سر سری و از روی بی دقتی نتیجه ای متفاوت از نتیجه ی مورد نظرتان به همراه خواهد داشت.

قیمت و هزینه ها

اگر قصد دارید انجام مقاله خود را به فرد دیگری بسپارید بهتر است ابتدا در مورد قیمت های این کار تحقیق کنید. اعتدال کلید راه حل شما خواهد بود. نه گول قیمت های ارزان را بخورید، نه تحت تاثیر قیمت های نجومی قرار بگیرید. موسسات و افراد معتبر در انجام مقاله این اعتبار را در سایه کار متعهدانه و منصفانه خود کسب کرده اند. برای این کار به دنبال آوازه و اعتبار باشید. قیمت معقول همراه با کیفیتی بالا فقط با موسسات و افراد معتبر به دست می آید. با چشمی باز دست به انتخاب بزنید و مطمئن باشید نتیجه دلخواه خود را خواهید داشت.

انجام مقاله از طریق اینترنت

پس از این گفته ها، شاید بپرسید برای انجام مقاله از کجا می توان متخصصی با وجدان و معتبر یافت؟ با گسترش فضای مجازی و اینترنت این کار، کار دشواری به نظر نمی رسد. با افزایش کسب  و کار های مجازی حتی لازم نیست برای سفارش انجام مقاله خود از خانه خارج شوید. می توانید از طریق اینترنت فرد مورد نظر خود را بیابید و انجام مقاله خود را به او بسپارید. درست است گاها اعتماد به اینترنت دشوار است. اما با بررسی بازخورد های موجود در صفحات موسسات و افراد، خواندن نظرات کاربران، گرفتن اطلاعات و همچنین بررسی سابقه کاری آنها می توانید خیلی ساده فرد مورد نظر خود را بیابید و کار خود را به او بسپارید. حتی می توانید از بین افراد مختلف کسی را که به رشته وزمینه مقاله شما نزدیک تر این برگزیند که خود این کار تضمین کننده کیفیت کار شما خواهد بود.

تخصص در انجام مقاله

انجام مقاله خود را به متخصص خاص آن بسپارید. منظور ما این است که در نگارش مقاله خود از فردی کمک بگیرید که علاوه بر دانش آماری و تحقیقاتی، تخصص و تحصیلات کافی در زمینه و رشته مقاله شما داشته باشد. آشنایی با اصلاحات تخصصی هر رشته، آگاهی داشتن از برخی نکات اصلی در این موضوع و پیاده سازی آنها باعث می شود تا کیفیت مقاله شما ارتقا یافته و تخصصی تر باشد. لازم می دانیم که هر محققی در انجام مقاله خود بر این موضوع دقت داشته باشد. بدیهی است که یک کارشناس مثلا فیزیک سر رشته ای از موضوعات مدیریتی یا روانشناسی نخواهد داشت. معلوم است که با عبارات تخصصی این رشته ها آشنا نخواهد بود. منطقی است که انجام مقاله روانشناسی خود را به یک کارشناس فیزیک بسپارید؟ جواب کاملا روشن است.